Trabajos de fin de grado y de máster
Generar conocimientoTrabajos de Fin de grado y de máster
Abad Fernández, L. (2014) Estudi comparatiu de l’aprenentatge. Espais de ciència amb accés lliure o controlat?. Umanresa (UVic-UCC) [Trabajo Fin de Grado]
Álvarez Garrido, A. (2025) Anàlisi i millora de la biblioteca del Lab 0_6 com a proposta inclusiva. Umanresa (UVic-UCC) [Trabajo Fin de Grado]
Bosch Ortega, N. (2021) Anàlisi del paper de l’adult en un espai de ciència de lliure elecció. Umanresa (UVic-UCC) [Trabajo Fin de Grado] http://repositori.umanresa.cat/handle/1/646
Carbó Sebastià, C. (2025) El rol de la mestra en un espai de ciència inclusiu de lliure elecció. Umanresa (UVic-UCC) [Trabajo Fin de Grado
Carbonell Uñó, A. (2014) Una sortida al museu és un recurs educatiu utilitzat amb intenció per part dels docents?. Umanresa (UVic-UCC) [Trabajo Fin de Grado]
Castillejos Martín, D. (2020) Reflexos. Creació i anàlisi d’una proposta científica per a infants de 3 a 6 anys. Umanresa (UVic-UCC) [Trabajo Fin de Grado]
Claret Ortiz, L. (2025) Petits recorreguts, grans descobriments: un estudi del Lasb 3-´6 amb mirada analista. Umanresa (UVic-UCC) [Trabajo Fin de Grado]
Cortés Vilarmau, N. (2020) Anàlisi dels processos d’aprenentatge científic de la proposta dels imants d’una escola de Manresa. Umanresa (UVic-UCC) [Trabajo Fin de Grado] http://repositori.umanresa.cat/handle/1/552
Curtichs Malagarriga, M. (2021) Anàlisi en perspectiva de gènere de les accions, interaccions i agrupacions dels infants en diverses propostes de ciència del Lab 0_6. Umanresa (UVic-UCC) [Trabajo Fin de Grado]
de la Viuda Murcia, C. (2025) Estudi de cas: accions i interaccions d’un infant amb possible diagnòstic tea, en un espai de ciència de lliure circulació (lab 0-6). Umanresa (UVic-UCC) [Trabajo Fin de Grado]
Díaz Matamala, M. (2025) L’impacte dels materials en el dsesenvolupament sensorial dels infants en un espai de ciència: un estudi a l’etapa 0-3. Umanresa (UVic-UCC) [Trabajo Fin de Grado]
Espinosa Fumanal, S., & Mateo González, E. (2022). ¡¡Luces, sombras y… Acción!!: Diseño de un espacio monotemático de Ciencias de libre elección en Educación Infantil [Trabajo Fin de Grado, Universidad de Zaragoza]. https://zaguan.unizar.es/record/119424
Fernández-López del Moral, S., & Mateo González, E. (2022). Patio del cole, ¿qué puedo hacer por tí? Buscando la respuesta en la ciencia [Trabajo Fin de Grado, Universidad de Zaragoza]. https://zaguan.unizar.es/record/119387
Flores Talón, A. (2014) Espais de ciència. Apropar la informació per iniciar-se en el procés d’indagació. Umanresa (UVic-UCC) [Trabajo Fin de Grado]
Fornells Cuadrado, M. (2025) Rol de la mestra en els espais de ciència de lliure elecció. Umanresa (UVic-UCC) [Trabajo Fin de Grado]
Gamisans Font, J. (2019) Anàlisi dels processos d’aprenentatge científic en la proposta de les palanques-balancí. Umanresa (UVic-UCC) [Trabajo Fin de Grado] http://repositori.umanresa.cat/handle/1/372
Gibert Arnau, A. (2014) Quines conseqüències provoquen les preguntes que desenvolupa l’adult a l’espai de ciència? Umanresa (UVic-UCC) [Trabajo Fin de Grado]
González Montilla, L. (2018) Anàlisi de les visites reiterades d’un infant en l’espai de ciència Lab 0_6. Umanresa (UVic-UCC) [Trabajo Fin de Grado] http://repositori.umanresa.cat/handle/1/286
Guiu García, S. (2018) Anàlisi dels processos d’aprenentatge científic en la proposta de les balances del Lab 0_6. Umanresa (UVic-UCC) [Trabajo Fin de Grado] http://repositori.umanresa.cat/handle/1/291
Haldón Lahilla, J. (2019) Anàlisi de la intervenció de l’adult en l’espai de ciència LAB 0_6 Umanresa (UVic-UCC) [Trabajo Fin de Máster]
Haldón Lahilla, J. (2017) Anàlisi de la intervenció de l’adult en l’espai de ciència LAB 0_6. Umanresa (UVic-UCC) [Trabajo Fin de Grado]
Macià Haro, C. (2019) El maletí del pes. Proposta pedagògica científica per a l’etapa d’educació infantil. Umanresa (UVic-UCC) [Trabajo Fin de Grado]
Martínez Riera, M. (2025) Anàlisi d’un espai de ciència per a la primera infància des de la vessant inclusiva. Umanresa (UVic-UCC) [Trabajo Fin de Grado]
Mas Rincón, S. (2020) Discursos i materials: de-construïnt les categories de gènere en les propostes d’acció del LAB 0_6. Umanresa (UVic-UCC) [Trabajo Fin de Grado] http://repositori.umanresa.cat/handle/1/562
Molías Arbiol, M., & Mateo González, E. (2020). “El laboratorio de semillas”: Un espacio de Ciencias de libre elección en Educación Infantil [Trabajo Fin de Grado, Universidad de Zaragoza]. https://zaguan.unizar.es/record/97088
Monereo Sánchez, A. (2025) Relació entre la creativitat i la ciència en infants de 5-6 anys. Umanresa (UVic-UCC) [Trabajo Fin de Grado]
Muñoz Casimiro, M, (2019) Dissseny, validació i millores d’una proposta didàctica per abordar la problemàtica ambiental dels residus plàstics. Umanresa (UVic-UCC) [Trabajo Fin de Grado]
Mur Vallecillos, B. (2018) L’espai de llum a educació infantil. Umanresa (UVic-UCC). [Trabajo Fin de Máster]
Obea Escudé, C. (2016) Influència de la intervenció de l’adult en l’espai de ciència LAB 0_6. Umanresa (UVic-UCC) [Trabajo Fin de Grado]
Ortega Zamora, R. (2020) Experimentem amb circuits elèctrics. Proposta científica per a l’etapa d’educació infantil. Umanresa (UVic-UCC) [Trabajo Fin de Grado] http://repositori.umanresa.cat/handle/1/566
Ortiz Moreno, A. (2025) De la conversa al coneixement: la importància del tipus d’intervenció de la mestra en les converses finals del Lab 0_6 UManresa. Umanresa (UVic-UCC) [Trabajo Fin de Grado]
Paños, S. (2014) Espais de ciència: anàlisi del paper de l’adult al Niu de ciència. Umanresa (UVic-UCC) [Trabajo Fin de Grado]
Parramon Marta (2020) Descobrint la ciència de 0 a 3 anys. Umanresa (UVic-UCC) [Trabajo Fin de Máster]
Picola Masqué, M (2020) Anàlisi dels processos d’aprenentatge en la proposta educativa de ciències de caiguda i so (UVic-UCC) [Trabajo Fin de Grado] http://repositori.umanresa.cat/handle/1/551
Puig Colillas, A. (2014) Com afecta l’actitud de l’adult en els aprenentatges dels infants. Umanresa (UVic-UCC) [Trabajo Fin de Grado]
Puig Comellas, A. (2019) Repensar i reorganitzar els espais: una nova manera d’ensenyar i aprendre. Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya. [Trabajo Fin de Máster]
Robles Serrano, I. (2025) El gènere i les preferències dels infants en les propostes d’un espai de lliure elecció. Umanresa (UVic-UCC) [Trabajo Fin de Grado]
Rodríguez Reig, N. (2021) Creació i anàlisi d’una proposta de l’àmbit de la ciència per infants de 0-3 anys . Umanresa (UVic-UCC) [Trabajo Fin de Grado]
Rubio Bellavista, N. (2019) Espais de ciència neuroeducatius. Umanresa (UVic-UCC) [Trabajo Fin de Máster]
Salvans Casas, A. (2019) Renovar l’aula per renovar la metodologia. Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya. [Trabajo Fin de Máster]
Sánchez Mas, G. (2018) Anàlisi del mòdul de geologia del Lab 0-6. Universitat de Lleida. [Trabajo Fin de Máster]
Sánchez Torres, A. (2020) Quin concepte i quin rol manté el professorat en un espai de lliure elecció?. Umanresa (UVic-UCC) [Trabajo Fin de Grado]
Segura Corrons, A. (2018) Com respon el Lab Sobre Rodes davant la discapacitat. UManresa (UVic-UCC) [Trabajo Fin de Grado]
Serra Díaz, S. (2016) Anàlisi d’una proposta d’experimentació. Umanresa (UVic-UCC) [Trabajo Fin de Grado]
Solà Fargas, M. (2019) L’impacte de formar-se en el Lab 0_6. Umanresa (UVic-UCC) [Trabajo Fin de Grado] http://repositori.umanresa.cat/handle/1/370
Sorolla Planell, M. (2018) L’espai nadó del Lab 0_6: el material de qualitat és essencial per cobrir les necessitats dels infants segons la fase de desenvolupament. UManresa (UVic-UCC) [Trabajo Fin de Grado]
Valldeperas Parcerisa, M. (2019) Les propostes del Lab 0_6 són inclusives pels infants amb TEA?: “La piscina de les llavors” i “Les baldufes” Umanresa (UVic-UCC) [Trabajo Fin de Grado] http://repositori.umanresa.cat/handle/1/371
Vázquez Carrasco, L ( en procés) Disseny, planificació i anàlisi d’un espai educatiu de desenvolupament cientific a les primeres edats “l’explora 0-3”. Investigació basada en el disseny. Universitat Autònoma de Barcelona [Tesis doctoral]
Vendrell Tenas, R. (2021) El paper de l’adult durant les estones de joc lliure i espontani en una escola bressol. Umanresa (UVic-UCC) [Trabajo Fin de Máster]
Zamora Gil, A. (2025) Bastides verbals com a eina de suport en activitats científiques a l’educació infantil. Umanresa (UVic-UCC) [Trabajo Fin de Grado]